2011. február 18., péntek

!!!JENCARLOS MEGNYERTE!!!

JENCARLOS MEGNYERTE A DÍJAT:)


Most Dzsanna beszámolóját olvashatjátok, aki végig követte a showt:

"Elhoztuk a díjat a 4. óra legeslegvégén, de megérte kivárni... Szétizgultuk magunkat, összeomlott a twitter, remegett a számítógép képernyője, mert közben vettem az egészet... és most nekiállok megvágni a vidit, és felteszem nektek azt a pár percet, amit érdemes megnéznetek...
Igazságos mérkőzés volt: az Univision fejet hajtott az igény előtt: JENCARLOS-ra szavaztak a legtöbben, de azért vele nem készítettek hivatalos interjút (csak a háttérben), illetve nem léphetett fel, pedig esküszöm, hogy néhány előadótól majdnem elaludtam... De jó lett volna, ha megengedik, hogy megmutassa Jencarlos, mit is tud...
Az utolsó nyertes volt! A legeslegutolsó!

Én kigrottam a székből, vertem az asztalt, és csápoltam... majd kiugrottam a bőrömből! Hatalmas emóció volt, esküszöm, de majd meglátjátok..

Ő sem kapott levegőt, az arca elé kapta a kezeit, az apja nyakába ugrott, el sem akarta engedni, és amikor kijött megilletődve, akkor valaki a kezébe nyomott egy vörös rózsát!

Megköszönte - hosszan - az édesapjának, a családnak, Rudy Péreznek, a Bullseye-nek (Rudy lemezkiadó cége)... stb... és utoljára következtünk mi, de nagyon kiemelve, hogy ezt kizárólag nekünk köszönhette :)

Tündéri volt a pasi... ilyen alázatos :)"

Amig a videók meglesznek néhány kép:
















Képek forrása: Oswaldo Pisfil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük:)