2010. október 22., péntek

!!!FELHÍVÁS!!!

A Cool Tv váratlanul levette műsoráról az Ördögi kör című sorozat délelőtti ismétlését. A rajongók fórumon keresztül harcolnak kedvencükért.


Az Ördögi kör című tévésorozatot egészen múlt hétig délelőttönként is levetítette a Cool Tv, azonban hétfőtől már a Grace Klinika ismétlése látható. Az Ördögi kör azon rajongói, akik csak délelőttönként tudnák követni Ángel Salvador történetét, most csalódtak a csatornában, és fórumon keresztül próbálják vissza állítatni az ismétlést.

A csatorna azóta választ is írt a rajongóknak, amelyben kifejtette, hogy az őszi műsorstruktúra miatt kellett elvenni az ismétlést. A rajongók azonban jelezték a csatorna felé, hogy nem értik, miért kellett azért elvenni kedvenc műsorukat, hogy egy másik ismétlést rakjanak a helyére, hisz a Grace Klinika már többször is volt a Cool Tv-n, sőt, több adón is fut jelenleg.

A rajongók nem adják fel, és a fórumon keresztül továbbra is harcolnak kedvencünkért. Ha ti is szeretitek a sorozatot, akkor jelezzétek a Cool Tv hivatalos oldalának fórumán!

Néhány hozzászólás név nélkül a starity.hu oldalról:
"Wow,ez szép dolog "

"Egyetértek ... Bár én csak délutánonként tudtam nézni, mégis egy biztonságérzetet ad, ha délelőtt ismétlik:S.. Imádom ezt a sorozatot."

"Úúúú nagyon LOVE! Nem szeretem az ilyen kategóriás műsorokat, de ez színvonalas és a sztori is érdekes Nem a szokásos sablon! És Jencarlos Canela valami eszméletlen jó pasi... egyet sajnálok, hogy a kedvenc karakteremet, Gregorio-t már az elején kiírták...:S"

"Én imádom az ördögi kört! nagyon jó sorozat!! de én meg csak délután tudom megnézni!!"

"Szerintem nagyon jó a műsor én szeretem"

"Én nem vagyok oda ezért a sorozatért,így nem foglalkoztat hogy mikor adják. A csatorna döntése hogy mit hogy tesz."

"Én ezt nem nézem"(ilyen is van)

"Tegnap délelőtt én is meglepődtem mert általában akkor nézem meg ha lemaradtam egy részről.
Nagyon jó lenne ha visszaraknák az ismétlést."

"Én is írtam a Coolnak. Legtöbbször csak délelőtt tudtam nézni a sorozatot, úgyhogy remélem visszarakják, mert szerintem ez a csatorna legjobb sorozata."

"Hajrá én is veletek vagyok!!!!!!!! már írtam én is a cool-nak! nagyon szeretem a sorozatot és van hogyé nis csak a délelőtti ismétlést tudom felvenni!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük:)