2010. november 11., csütörtök

Kövesd @jencarlosmusic - ot a Twitteren

FELHÍVÁS!!!!

Kövesd Te is Jencarlost a Twitteren. Oswaldo a napokban tette közzé, hogy ha Jencarlos követőinek a száma eléri a 100.000-et (most:48 354), akkor lesz egy egyedi twittcam, meglepetésekkel. Ez az amikor élőben lehet látni kedvencünket és írásban lehet Tőle kérdezni.

Köszönjük a képet Dzsannának:)

Ha még nem regisztráltál a twitteren itt megteheted: www.twitter.com
Ha magyar nyelvű felületet szeretnél, mert nem megy még az angol javaslom a www.yamm.hu-t

Ha regisztráltál kövesd @jencarlosmusic -ot a follow gombra való klikkeléssel.

HAJRÁ CSAJOK!!! Tegyünk valamit azért, hogy kapjuk valamit:))))

Ha segítség kell írj nyugodtan a jencarlosfanclubhu@gmail.com e-mailcímre, nagyon szívesen segítek:)

13 megjegyzés:

  1. Nem ez a kép volt közös, ezt én alkottam :)

    VálaszTörlés
  2. Dzsanna, Te voltál? Javítva:)))

    VálaszTörlés
  3. Alig várom h. majd meséljetek nekem a twitcamozásróól :D Mert nekem nincs twitterem :( De megelékszek azzal ha majd elmesélitek nekem mindannyian :D

    VálaszTörlés
  4. Ez tarthatatlan:P, nem vagy fent a Twitteren...gyere csináljuk meg, segítek...vagy nem szeretnéd?:P:D

    VálaszTörlés
  5. Megcsináljuk ?:D Segítessz ? Ezer örömmel , ha láthatom Ángelt :D

    VálaszTörlés
  6. A képen a tömeg búcsúzik éppen az erkélyen álló Jencarlostól Martinique szigetén, tehát az ő rajongói - ez fontos! :)

    VálaszTörlés
  7. Anikó segítek, persze...azt hiszem leírom ide egy bejegyzésben, hogy hogyan kell és az alapján meg tudjátok csinálni. Jó lesz így?

    VálaszTörlés
  8. Este, de legkésőbb holnapra megcsinálom:)))

    VálaszTörlés
  9. Szia . Előbb is én írtam csak akkor névtelel.nem akarlak fárasztani :) Isten ments jobb dolgod is lehet. Ha le írod nekem annyi bőven eég : 9Azt is megköszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. Ugyanannyiból tart ide beírni egy megjegyzésbe, mint leírni...nem fáradság:)))

    VálaszTörlés
  11. Dorina írta...
    Végre van twitterem!!!
    Edit nagyon köszi ezt a részletes segítséget amit adtál!!!
    Csak még bele kell jönnöm...az angol kicsit gyatrán megy...de majd belejövök!!!
    Hálás köszi...puszi...:)

    VálaszTörlés

Köszönjük:)