2011. május 22., vasárnap

Jencarlos interjú - Sokkal inkább vagyok a rajongóim fanja, mint ők az enyémek.


Egy újabb friss interjú Jencarlossal. A fordításért ezer köszönet Zsuzsának:)

Sokkal inkább vagyok a rajongóim fanja, mint ők az enyémek.

Vasárnap 21 máj. 10:00
Írta :Hirania Luzardo

cikk eredeti nyelven, forrás: http://musica.aol.com/2011/05/21/entrevista-jencarlos-canela-musica/

Jencarlos Canela hamarosan piacra dobja a legújabb zenei alkotásat, ahol a „Mi Corazon Insiste” című számot is lehet hallani, mely központi témája az azonos című most hétfőn azaz május23- án a Telemundon kezdődő telenovelának.
Ez az új album jó alkalom volt arra, hogy beszélgessünk az énekessel, és kikérdezzük, milyen helyet foglal el a zene, valamint a rajongói az életében, és valójában, milyen is ő belülről.

Aol Latino : Mit Jelent az életedben a zene?

Jencarlos Canela: „A szenvedélyem, a békém, a megnyugvásom, a terápiám, és a lista folytatódik, és folytatódik. A nagy szerelmem, a teljes kikapcsolódásom, a zene nélkül nem lenne értelme az életemnek, természetesen sok szép dolog van az életemben, de ez tölti ki a nagy részét.”

Van olyan személy, akinek sokat köszönhetsz a zenei karriered során?

Sok ilyen személy van. Nem tudnék zenélni nélkülük, a szellemi erőforrásomat merítem azokból akik körülvesznek, akiket ismerek, akiket nem ismerek. Ezen univerzum, ezen föld nevű bolygó nélkül nem tudnék zenélni, az élményeim minden részről érkeznek.”

Milyennek látod magad néhány év távlatából?

DőltSemmi másnak csak énekesnek látom magamat. Sok kép van az emlékezetemben: amikor elkezdtem a házunk udvarán, amikor a barátaimmal vagyok, Látom magamat a stúdióban a barátokkal együtt, látom magamat 15-20 év távlatából zenélni,amikor úgy voltam, legyen ami legyen. Nem tudom, mi lesz holnap, nem tudom, nem gondolok a holnapra, mindig a mára koncentrálok.

Azt mondtad, Tudatában vagy hogy őrangyalok vesznek körül.

Teljes mértékben. Hiszem, hogy sok élet van a környezetünkben, és határozottan érzem, hogy sok lélek van a környezetünkben. Ezek az őrangyalok ezek a szellemek kisérnek engem a koncerteken, az autóban, az életem során.

A rajongók a karriered során ?

A rajongóim a legnagyszerűbb őrangyalaim az életemben. Sokkal elkötelezettebb fanja vagyok a rajongóimnak, mint ők nekem. Vannak köztük, iskolázott nők, olyanok, akik most tanulnak, nők, akik megmutatják értékes tulajdonságaikat, nagyon fontos, hogy nem csak a külső megjelenésről, hanem a belső szépségről beszélek. Nagyon különleges kapcsolat van köztem és a fanjaim között.

Milyen az a zene, ami nem jön be neked?

Az a szó hogy „NEM”, nem létezik a szótáramban. Amikor játszok vagy zenélek
akkor teljesen átlátszónak kell lenni, ez valami olyan őszinteség, ami belülről árad, ez több mint egy zenei stílus, ez egy kifejezésforma, és ha ez a kinyilatkozás, ez a mód, nem azt tükrözi ami benned , a lelked mélyén lakozik, akkor nem szabad csinálnod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük:)